26.10.2014

TYPICAL SUNDAYMORNING

1 3 6 4 2 IMG_1240 Päätin eilen illalla olla oikeen reipas kuntoilija, ja pistin herätyksen 9:30 ja olin sitten sunnuntaiaamuna kymmeneltä salilla hoitamassa jalkapäivän pois alta. Hikireenin ja suihkun jälkeen laittauduin valmiiks jos joku lähtis mun kanssa kahveille, mutta Victis nukkui vielä ja Anni oli lähteny just salille kun mä pääsin sieltä pois. Mitä nyt sunnuntaiaamuna siis tehdä? Vedin makoisan aamupalan masuun, lueskelin kirjaa ja kuvailin blogiin vähän. Onneksi sain Annin mun kanssa kahveille ja kuvailemaan, ja tarkotus siis oli enemmänkin ottaa kuvia Annin uusista hiuksista, mutta tulihan sieltä mullekkin pari pärstäkuvaa blogin puolelle. Toivottavasti kaikilla on ollut samanlainen rento aamupäivä kuten mulla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Anni 16 Janita 16 Victis 16
Canon 600D Nikon D3200 Canon 1000D