15.10.2014

I who?

13 10
Oon tän blogin yks uusista kirjottajista, ja mua kutsutaan nimellä Victis. Oikeeta nimeä en kerro vaikka tahtoisittekin :D Käyn niin kun Anni ja Janitakin ekaa vuotta Vaasan Lyseon Lukiota, tosin eri luokalla kuin he. Päätettiin alottaa yhteinen blogi koska kaikilla oli vaikeuksia omien blogien ylläpidon kanssa. Kolmistaan tää tulee olemaan helpompaa ja varmasti hauskempaa! Vapaa-ajalla käyn ahkerasti salilla, ja vietän paljon aikaa nukkumisen tai kavereiden kanssa. En oikeen tiiä mitä mun pitäis tässä vielä kertoa, mutta saatte musta enemmän irti seuraavien postauksien parissa!

4 3
Heijssan, tässä kirjoittelee Anni, yksi harvoista joka saa teille tähän blogiin raapustaa! Lähdettiin tekemään tätä blogia kolmen ihmisen voimin, että teille lukijoille ei vain tulisi tylsää. Olen aijemmin pitänyt yksin blogia nimeltä Perfect is boring , tosin huonolla menestyksellä koska kirjoittelu ei ollut niin täsmällistä. Nytten on itselläni aika ryhdistäytyä ja putsata pölyt kamerasta, sillä tämän blogin puolella tulette lukemaan paljon juttuja mun vapaa-ajasta, perheestä, asuista ja ystävistä. Tulette tutustumaan muhun paljon paremmin ajan kuluessa, joten ei tässä esittelyssä sen enempää.
9 5
Täällä valmiiks tunnettu minä kirjottamassa! Janita siis moi, otin pari kaveria tueks pitämään kolmistaan blogia. Saa nähdä miten selvitään tästä :) Käyn siis yllämainittua lukioo Annin kanssa samalla luokalla, ja oon ihan yhtäkkiä innoissani koulunkäynnistä! Munkin pitäis käydä siellä salilla mutta en oo kahteen kuukauteen saanu aikaseks hakea mun salikorttia joka odottaa mua salilla. Siinä siis yks puoli musta, oon erittäin laiska! Lempiajanvietettä on kavereiden kanssa ajanvietto, tai peiton alla luhmuaminen ja netflixiä kattoen. Mullakaan ei tässä mitään muuta erityistä, mutta lisää saa kysellä TÄÄLTÄ:)

2 kommenttia:

  1. Tää blogi vaikuttaa kivalta! Kauniita tyttöjä ruudun takana:)

    http://sinissofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Anni 16 Janita 16 Victis 16
Canon 600D Nikon D3200 Canon 1000D